Προσθήκη και διαχείριση προϊόντων

Προσθήκη προϊόντος
Πριν προσθέσετε το πρώτο σας προϊόν, ας εξοικειωθούμε με τον τρόπο λειτουργίας των κατηγοριών προϊόντων, των ετικετών και των χαρακτηριστικών.

Κατηγορίες προϊόντων
Οι κατηγορίες προϊόντων και οι ετικέτες λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο όπως οι κανονικές κατηγορίες και ετικέτες που έχετε κατά τη σύνταξη αναρτήσεων στο WordPress. Μπορούν να δημιουργηθούν, να επεξεργαστούν και να επιλεγούν ανά πάσα στιγμή. Αυτό μπορεί να γίνει όταν δημιουργείτε για πρώτη φορά ένα προϊόν ή επιστρέφετε και επεξεργάζεστε το ή συγκεκριμένα την κατηγορία / ετικέτα.

Ιδιότητες
Αυτά μπορούν να προστεθούν ανά προϊόν ή μπορείτε να ρυθμίσετε καθολικά χαρακτηριστικά για χρήση σε ολόκληρο το κατάστημα (π.χ. σε πλοήγηση σε στρώσεις).

Τύποι προϊόντων
Με τα χαρακτηριστικά και τις κατηγορίες που έχουν ρυθμιστεί και τη διαχείριση αποθεμάτων διαμορφωμένων, μπορούμε να αρχίσουμε να προσθέτουμε προϊόντα. Κατά την προσθήκη ενός προϊόντος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να αποφασίσετε είναι τι είδους προϊόν είναι.

Simple – καλύπτει τη συντριπτική πλειοψηφία των προϊόντων που ενδέχεται να πουλήσετε. Τα απλά προϊόντα αποστέλλονται και δεν έχουν επιλογές. Για παράδειγμα, ένα βιβλίο.
Ομαδοποιημένη – μια συλλογή σχετικών προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν μεμονωμένα και αποτελούνται μόνο από απλά προϊόντα. Για παράδειγμα, ένα σύνολο έξι ποτηριών.
Εικονικό – αυτό που δεν απαιτεί αποστολή. Για παράδειγμα, μια υπηρεσία. Ενεργοποιώντας αυτό, απενεργοποιεί όλα τα πεδία που σχετίζονται με την αποστολή, όπως τις διαστάσεις αποστολής. Ένα εικονικό προϊόν δεν θα ενεργοποιήσει επίσης την αριθμομηχανή αποστολής στο καλάθι και την ολοκλήρωση αγοράς.
Με δυνατότητα λήψης – ενεργοποιεί επιπλέον πεδία όπου μπορείτε να παρέχετε ένα αρχείο με δυνατότητα λήψης. Μετά από μια επιτυχημένη αγορά, οι πελάτες λαμβάνουν ένα αρχείο με δυνατότητα λήψης ως σύνδεσμο στο email ειδοποίησης παραγγελίας. Αυτό είναι κατάλληλο, για παράδειγμα, για ψηφιακό άλμπουμ, περιοδικό PDF ή φωτογραφία.
Εξωτερικό ή Συνεργάτης – αυτό που παραθέτετε και περιγράφετε στον ιστότοπό σας, αλλά πωλείται αλλού.
Μεταβλητή – ένα προϊόν με παραλλαγές, καθεμία από τις οποίες μπορεί να έχει διαφορετικό SKU, τιμή, επιλογή μετοχής κ.λπ. Για παράδειγμα, ένα μπλουζάκι διαθέσιμο σε διαφορετικά χρώματα και / ή μεγέθη.

Άλλοι τύποι συχνά προστίθενται από επεκτάσεις. Για παράδειγμα, οι συνδρομές WooCommerce προσθέτουν νέους τύπους προϊόντων όπως και οι κρατήσεις WooCommerce.

Προσθήκη ενός απλού προϊόντος
Η προσθήκη ενός απλού προϊόντος είναι παρόμοια με τη σύνταξη μιας ανάρτησης στο WordPress.

Μεταβείτε στο WooCommerce> Προϊόντα> Προσθήκη προϊόντος. Τότε έχετε μια οικεία διεπαφή και θα πρέπει να νιώσετε σαν στο σπίτι σας.
Εισαγάγετε έναν τίτλο και περιγραφή προϊόντος.
Μεταβείτε στον πίνακα δεδομένων προϊόντων και επιλέξτε με δυνατότητα λήψης (ψηφιακή) ή εικονική (υπηρεσία), εάν υπάρχει.

Δεδομένα προϊόντος
Το μετα-πλαίσιο Product Data είναι το σημείο όπου προστίθεται η πλειονότητα των σημαντικών δεδομένων για τα προϊόντα σας.

Γενική ενότητα
Τιμή
Κανονική τιμή – Κανονική / κανονική τιμή του αντικειμένου
Τιμή πώλησης – Η μειωμένη τιμή του αντικειμένου που μπορεί στη συνέχεια να προγραμματιστεί για συγκεκριμένα εύρη ημερομηνιών. Η πώληση λήγει στις 11:59 μ.μ. της καθορισμένης ημερομηνίας λήξης
Φόρος
Φορολογική κατάσταση – Φορολογητέα / Μόνο αποστολή / Κανένα
Κατηγορία φόρου – Επιλέξτε ποια φορολογική κατηγορία θα πρέπει να εφαρμοστεί
Ενότητα αποθέματος
Η ενότητα αποθέματος σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε το απόθεμα για το προϊόν μεμονωμένα και να ορίζετε εάν θα επιτρέπεται η επιστροφή παραγγελιών και άλλα. Σας επιτρέπει να πουλάτε προϊόντα και να επιτρέπει στους πελάτες να τα προσθέτουν στο καλάθι για αγορά.

Το Enable Stock Management πρέπει να επιλεγεί στις Ρυθμίσεις αποθέματος προϊόντων. Διαφορετικά, μόνο η επιλογή “Κατάσταση μετοχής” είναι ορατή στο πλαίσιο Απόθεμα δεδομένων προϊόντος.

Επιλογές όταν η διαχείριση αποθεμάτων σε επίπεδο προϊόντος είναι απενεργοποιημένη. Είστε υπεύθυνοι για την ενημέρωση της κατάστασης αποθεμάτων.

Επιλογές όταν είναι ενεργοποιημένη η διαχείριση αποθεμάτων σε επίπεδο προϊόντος.

Εισαγάγετε την Ποσότητα στοκ και το WooCommerce διαχειρίζεται αυτόματα το απόθεμα και τις αυτόματες ενημερώσεις Κατάσταση στοκ ως Διαθέσιμο, Εξαντλημένο ή Σε Παραγγελία.
Επιλέξτε αν θα επιτρέπεται το Backorder.
Χαμηλό όριο αποθεμάτων – Εισαγάγετε έναν αριθμό για τον οποίο θα ειδοποιηθείτε.
Επιλέξτε το πλαίσιο Sold Individual για να περιορίσετε το προϊόν σε μία ανά παραγγελία.

Ρυθμίσεις αποστολής
Βάρος – Βάρος του αντικειμένου.
Διαστάσεις – Μήκος, πλάτος και ύψος για το αντικείμενο.
Κατηγορία αποστολής – Τα μαθήματα αποστολής χρησιμοποιούνται με ορισμένες μεθόδους αποστολής για την ομαδοποίηση παρόμοιων προϊόντων.

Ενότητα συνδεδεμένων προϊόντων
Χρησιμοποιώντας τις πωλήσεις και τις πωλήσεις, μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα σας. Μπορούν να προστεθούν αναζητώντας ένα συγκεκριμένο προϊόν και επιλέγοντας το προϊόν από την αναπτυσσόμενη λίστα:

Μετά την προσθήκη, παρατίθενται στο πεδίο εισαγωγής:

Οι πωλήσεις εμφανίζονται στη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος. Αυτά είναι προϊόντα που ίσως θέλετε να ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν αναβάθμιση, με βάση το προϊόν που βλέπουν αυτήν τη στιγμή. Για παράδειγμα, εάν ο χρήστης βλέπει τη σελίδα καταχώρισης προϊόντων καφέ, ίσως θελήσετε να εμφανίσετε βραστήρες τσαγιού στην ίδια σελίδα με την πώληση.

Οι διασταυρούμενες πωλήσεις είναι προϊόντα που εμφανίζονται με το καλάθι και σχετίζονται με το περιεχόμενο του καλαθιού του χρήστη. Για παράδειγμα, εάν ο χρήστης προσθέσει ένα Nintendo DS στο καλάθι του, ίσως θελήσετε να προτείνετε να αγοράσουν μια εφεδρική γραφίδα όταν φτάσουν στη σελίδα του καλαθιού αγορών.

Ομαδοποίηση – Χρησιμοποιείται για να κάνει ένα προϊόν μέρος ενός ομαδοποιημένου προϊόντος. Περισσότερες πληροφορίες παρακάτω στο: Ομαδοποιημένα προϊόντα.

Ενότητα χαρακτηριστικών
Στην καρτέλα Χαρακτηριστικά, μπορείτε να εκχωρήσετε λεπτομέρειες σε ένα προϊόν. Θα δείτε ένα πλαίσιο επιλογής που περιέχει καθολικά σύνολα χαρακτηριστικών που δημιουργήσατε (π.χ. πλατφόρμα). Περισσότερα στο: Διαχείριση κατηγοριών προϊόντων, ετικετών και χαρακτηριστικών.

Μόλις επιλέξετε ένα χαρακτηριστικό από το πλαίσιο επιλογής, κάντε κλικ στην επιλογή προσθήκη και εφαρμόστε τους όρους που επισυνάπτονται σε αυτό το χαρακτηριστικό (π.χ. Nintendo DS) στο προϊόν. Μπορείτε να αποκρύψετε το χαρακτηριστικό στο frontend, αφήνοντας το πλαίσιο ελέγχου Ορατό.

Τα προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά μπορούν επίσης να εφαρμοστούν επιλέγοντας Χαρακτηριστικό προσαρμοσμένου προϊόντος από το πλαίσιο επιλογής. Αυτά προστίθενται σε επίπεδο προϊόντος και δεν θα είναι διαθέσιμα σε πολυεπίπεδη πλοήγηση ή άλλα προϊόντα.

Προχωρημένη ενότητα
Σημείωση αγοράς – Εισαγάγετε μια προαιρετική σημείωση για να στείλετε στον πελάτη μετά την αγορά του προϊόντος.
Παραγγελία μενού – Προσαρμοσμένη θέση παραγγελίας για αυτό το αντικείμενο.
Ενεργοποίηση κριτικών – Ενεργοποίηση / Απενεργοποίηση κριτικών πελατών για αυτό το αντικείμενο.

Σύντομη περιγραφή προϊόντος

Προσθέστε ένα απόσπασμα. Αυτό εμφανίζεται συνήθως δίπλα στις εικόνες προϊόντων στη σελίδα καταχώρισης και η μεγάλη περιγραφή εμφανίζεται στην καρτέλα Περιγραφή προϊόντος.

Ενσωματώσεις βίντεο (oembed) μπορούν να χρησιμοποιηθούν, από την έκδοση 3.1x.

Κατηγορίες
Στη δεξιά πλευρά του πίνακα Προσθήκη νέου προϊόντος, υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων στις οποίες μπορείτε να τοποθετήσετε το προϊόν σας, παρόμοια με μια τυπική ανάρτηση WordPress. Μπορείτε επίσης να αντιστοιχίσετε ετικέτες προϊόντων με τον ίδιο τρόπο.

Εικόνες προϊόντος
Προσθέστε μια κύρια εικόνα προϊόντος και μια συλλογή εικόνων. Περισσότερα στο: Προσθήκη εικόνων προϊόντων και γκαλερί.

Ρύθμιση επιλογών ορατότητας καταλόγου και κατάστασης λειτουργίας
Στον πίνακα Δημοσίευση, μπορείτε να ορίσετε την Ορατότητα καταλόγου για το προϊόν σας.

  • Αγορά και αναζήτηση – Ορατή παντού, σελίδες καταστημάτων, σελίδες κατηγοριών και αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Μόνο για αγορές – Ορατό σε σελίδες καταστημάτων και σελίδες κατηγοριών, αλλά όχι σε αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Μόνο αναζήτηση – Ορατό στα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά όχι στη σελίδα καταστήματος ή στις σελίδες κατηγοριών.
  • Κρυφό – Ορατό μόνο στη σελίδα ενός προϊόντος – όχι σε άλλες σελίδες.

Μπορείτε επίσης να ορίσετε εάν το προϊόν προωθείται σε κατηγορίες προϊόντων, σε πωλήσεις, σε συναφή προϊόντα ως Επιλεγμένο προϊόν. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε το πλαίσιο Επιλεγμένα σε όλα τα πακέτα που πουλάτε.

Άλλοι τρόποι ορισμού ως Επιλεγμένοι περιγράφονται στην παρακάτω ενότητα: Επισημάνετε ένα προϊόν ως Επιλεγμένο.

Προσθήκη ομαδοποιημένου προϊόντος
Ένα ομαδοποιημένο προϊόν δημιουργείται με τον ίδιο τρόπο όπως ένα απλό προϊόν. Η μόνη διαφορά είναι να επιλέξετε Ομαδοποιημένη από το αναπτυσσόμενο μενού Τύπος προϊόντος.

Για να δημιουργήσετε το γονικό προϊόν, επιλέξτε “Ομαδοποιημένο” από το αναπτυσσόμενο μενού Τύπος προϊόντος.

Δημιουργήστε το ομαδοποιημένο προϊόν

  1. Μεταβείτε στο: WooCommerce> Προϊόντα> Προσθήκη νέου.
  2. Εισαγάγετε έναν τίτλο για το ομαδοποιημένο προϊόν, π.χ. το σετ Επιστροφή στο σχολείο
  3. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στα Δεδομένα προϊόντος και επιλέξτε Ομαδοποίηση από το αναπτυσσόμενο μενού. Η τιμή και πολλά άλλα πεδία εξαφανίζονται. Αυτό είναι φυσιολογικό επειδή ένα ομαδοποιημένο προϊόν είναι μια συλλογή «παιδικών προϊόντων», όπου μπορείτε να προσθέσετε αυτές τις πληροφορίες.
  4. Δημοσιεύστε.

Το ομαδοποιημένο προϊόν εξακολουθεί να είναι μια κενή ομάδα. Σε αυτό το ομαδοποιημένο προϊόν, πρέπει να:

  • Δημιουργήστε προϊόντα και προσθέστε τα
  • Προσθέστε υπάρχοντα παιδικά προϊόντα

Έχοντας την επιλογή να δημιουργήσετε πρώτα απλά προϊόντα και να τα προσθέσετε σε ένα ομαδοποιημένο προϊόν αργότερα. ή δημιουργήστε πρώτα ένα ομαδοποιημένο προϊόν και προσθέστε απλά προϊόντα αργότερα σας δίνει ευελιξία να προσθέσετε απλά προϊόντα σε περισσότερα από ένα ομαδοποιημένα προϊόντα.

Προσθέστε προϊόντα στο Group

  1. Μεταβείτε στο: WooCommerce> Προϊόντα> Προσθήκη νέου.
  2. Επιλέξτε το ομαδοποιημένο προϊόν στο οποίο θέλετε να προσθέσετε προϊόντα.
  3. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στα Δεδομένα προϊόντος και μεταβείτε στα Συνδεδεμένα προϊόντα.
  4. Επιλέξτε Ομαδοποιημένα προϊόντα και αναζητήστε το προϊόν πληκτρολογώντας
  5. Κάντε κλικ στα προϊόντα που θέλετε να προσθέσετε.
  6. Ανανέωση
  7. Μπορείτε να κάνετε μεταφορά και απόθεση για αναδιάταξη των ομαδοποιημένων προϊόντων. Μόλις πατήσετε Ενημέρωση, η νέα παραγγελία θα εμφανιστεί στη σελίδα του προϊόντος.

Προσθήκη εικονικού προϊόντος
Κατά την προσθήκη ενός απλού προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε το πλαίσιο ελέγχου Εικονικό στον πίνακα τύπου προϊόντος.

Με τα μεταβλητά προϊόντα αυτό το πλαίσιο ελέγχου μετακινείται σε κάθε παραλλαγή.

Ενεργοποιώντας αυτό, απενεργοποιεί όλα τα πεδία που σχετίζονται με την αποστολή, όπως τις διαστάσεις αποστολής. Ένα εικονικό προϊόν δεν θα ενεργοποιήσει επίσης την αριθμομηχανή αποστολής στο καλάθι και την ολοκλήρωση αγοράς.

Προσθήκη προϊόντος με δυνατότητα λήψης
Κατά την προσθήκη ενός απλού προϊόντος, μπορείτε να επιλέξετε το πλαίσιο ελέγχου με δυνατότητα λήψης στον πίνακα τύπου προϊόντος. Αυτό προσθέτει δύο νέα πεδία:

  • Διαδρομή αρχείου – Διαδρομή ή διεύθυνση URL στο αρχείο με δυνατότητα λήψης.
  • Όριο λήψης – Όριο στον αριθμό των φορών που ο πελάτης μπορεί να κατεβάσει το αρχείο. Αφήνεται κενό για απεριόριστες λήψεις.

Για μέγιστη ευελιξία, τα προϊόντα με δυνατότητα λήψης επιβαρύνονται επίσης με κόστος αποστολής (εάν, για παράδειγμα, προσφέρετε μια συσκευασμένη και μια έκδοση προϊόντος με δυνατότητα λήψης, αυτό θα ήταν ιδανικό). Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το πλαίσιο Virtual εάν το προϊόν με δυνατότητα λήψης δεν μπορεί να αποσταλεί.

Προσθήκη εξωτερικού / συνεργαζόμενου προϊόντος
Επιλέξτε “Εξωτερικό / Συνεργάτης” από το αναπτυσσόμενο μενού τύπου προϊόντος. Αυτό καταργεί περιττές καρτέλες, όπως φόρο και απόθεμα, και εισάγει ένα νέο πεδίο διεύθυνσης URL προϊόντος. Αυτός είναι ο προορισμός όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν το προϊόν. Αντί για κουμπιά Προσθήκη στο καλάθι, βλέπουν ένα κουμπί Διαβάστε περισσότερα που τους κατευθύνει σε αυτήν τη διεύθυνση URL.

Προσθήκη μεταβλητού προϊόντος
Τα μεταβλητά προϊόντα είναι αναμφισβήτητα το πιο περίπλοκο είδος προϊόντων. Σας επιτρέπουν να ορίσετε παραλλαγές ενός μεμονωμένου προϊόντος όπου κάθε παραλλαγή μπορεί να έχει διαφορετικό SKU, τιμή ή επίπεδο stock

Αντιγραφή προϊόντος.

Για να εξοικονομήσετε χρόνο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν και να το αντιγράψετε για να δημιουργήσετε παρόμοια προϊόντα με παραλλαγές και άλλες ιδιότητες.

Μεταβείτε στο WooCommerce> Προϊόντα και αναζητήστε στη λίστα για ένα προϊόν που θέλετε να αναπαραγάγετε και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Διπλότυπο.

Διαγραφή προϊόντος

για να διαγράψετε ένα προϊόν:

  1. Μεταβείτε στο: WooCommerce> Προϊόντα.
  2. Βρείτε το προϊόν που θέλετε να διαγράψετε.
  3. Τοποθετήστε τον δείκτη στην περιοχή κάτω από το όνομα προϊόντος και κάντε κλικ στον Κάδο απορριμμάτων.

Επισημάνετε ένα προϊόν ως Επιλεγμένο

Για να επισημάνετε ένα προϊόν ως επιλεγμένο, μεταβείτε στο: Προϊόντα> Προϊόντα και επιλέξτε το αστέρι στη στήλη που εμφανίζεται. Εναλλακτικά, επιλέξτε Γρήγορη επεξεργασία και, στη συνέχεια, την επιλογή Επιλεγμένα.

Φιλτράρετε ή ταξινομήστε προϊόντα
Εκτός από τις παρακάτω επιλογές, το WooCommerce Customizer σας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τον κατάλογο προϊόντων σας. Μεταβείτε στο: WooCommerce Customizer – Κατάλογος προϊόντων.

Φιλτράρισμα προϊόντων
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία Φίλτρο για να λάβετε έναν αριθμό προϊόντων, να προβάλετε προϊόντα ανά τύπο ή να δείτε ποια προϊόντα είναι σε εκκρεμότητα ή δεν είναι διαθέσιμο

  1. Μεταβείτε στο: WooCommerce> Προϊόντα.
  2. Επιλέξτε μια κατηγορία, τύπο προϊόντος ή / και κατάσταση κατάστασης ή οποιοδήποτε συνδυασμό των τριών.
  3. Κάντε κλικ στο Φίλτρο.

Ταξινόμηση προϊόντων
Η ταξινόμηση διαφέρει από το Φιλτράρισμα, καθώς μπορείτε να μεταφέρετε και να αποθέσετε προϊόντα για να τα παραγγείλετε ξανά.

  1. Μεταβείτε στο: WooCommerce> Προϊόντα.
  2. Επιλέξτε Ταξινόμηση.
  3. Επιλέξτε μια κατηγορία, τύπο προϊόντος ή / και κατάσταση κατάστασης ή οποιοδήποτε συνδυασμό των τριών.
  4. Κάντε κλικ στο Φίλτρο.

Τώρα μπορείτε να μεταφέρετε και να αποθέσετε προϊόντα σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.